library litratures

translation of some articles

library litratures

translation of some articles

مقاله ی جالب درباره mathscinet

Mathematical Reviews on the Web:

 

Guiding you through the

literature of mathematics




سال نو مبارک

GAMES, GAMERS, &GAMING Rethinking Your Strategy

 

به خاطر بیاور که سعی داشتی که بخش تفریح و تفنن را در کتابخانه بهتر از سال قبل کنی.تدبیر شما چیست؟ممکن است این مسیله سبب مقاومت و مقابله با مردمی باشد که در جهت سرویس دادن به آنها فعالیت می کنی

اما چنانچه بعد تلاش های شما بازی ها و تفریحات مطلوب واقع نشود، می بایست تغییر داده شوند.سطح دیگری از بازی ها را انتخاب کنید و صفحه ای از پلی بوک (playbook) بازیکنان را امانت بگیرید:بازی کنان هنگامی که با مشکلی اساسی در بازی روبه رو می شوند.بازی را در آخرین مرحله ذخیره می کنند و در آن موقعیت از استراتژی تازه ای استفاده می کنند.

بپرس و گوش کن...

یک گفتوگو با مراجعین راه اندازید و درباره بازی ای که انجام  می دهند و یا نهایتا به آن روی می آورد بپرسید.

یک پروپوزال طرح  کنید و سوالات نهایی را بنویسید.

بدون تعصب، بازیکنان دوره اخیر به Rock band رو می آورند.ممکن است شنطرنج بازی تازه ی مهیجی محسوب می شود.

وقت بگیرید 

آیا این دوره یکی ، دو ماه وقت می گیرد؟بازیهای که در انتخاب آن مطمین هستید و یا مکررا بازی می شود را بنویسید.بیش از این که حرف بزنید، گوش دهید ،توجه کنید و یادداشت بردارید.

از سنین و چهره های مختلف و چهره بازکنان مورد قبول استفاده کنید. از بپرسید چه چهرهایی را فراموش کرده اید و راهی برای جستوجوی آنها بیابید.

شما ممکن است مراجعه کننده ای احساساتی  بیابید که یک بازی را یافته یا مشتاق به ان است اما راه دستیابی به آن را نمی داند.آیا مردی هست که bridge را چون همسرش مرده بازی نکرده است؟ یا یک غرنده که از روزهای دانشکده همچون روزهای زندان و اژدها یاد می کند

همکاران را بشناسید

با همکاران صحبت کنید،شاید در بازی به شریک وهمبازی نیاز داشته باشید.

ممکن است او علاقه داشته باشد یک حمله خیالی به همراه زوجی یانگستر خیال پرداز آغاز کند.اگر او بخواهد بازی را با جهان ادبیات گره بزند می بایست شما می  توانید کتاب ها را به همراه بازیکنان اعزام کنید.

افرادی که هوادارانی دارند و سبب جذابیت و الهام بخشیدن و آموزش بازی می شوند را بشناسید.بیشتر بازیکنان حرفه ای از این که دانش خود را با دیگران تقسیم کنند و احساس خوشبختی می کنند.

داشتن مکالمه ای معمول

برای بدست آوردن نیرویی که بحث ، حتی بعد از وارد کردن تغییرات بر پایه ی آموخته ها ادامه داشته باشد ، به بازخورد نظرات و پیشنهادات رسیدگی کنید. خط مشی بازیها و تغییراتی که درعلاقه بازیکنان است و کمک به جذب بازیکنان جدید می شود مورد ملاحظه قرار دهید.

وقتی از بازی به عنوان یا تفریح یاد می کنیم چیزهای بسیاری را شامل می شود، همچون صفحه های باری،بازیهای کامپیوتری ، بازی های پایه و و بازیهای فکری هم چون شطرنج..

خیلی از این ایستگاههای بازی از تجارب بازیکنان در انواع گوناگون به کار می گیرند مثلاً:ورزش ها ، بازی های ناچیز و کارت شرکت در بازی ها و دیگر موارد.

شرکت گویندگی در RPG ها  میتوانند داستان world of sf. Space opera،

Sword-swinging adventure یا work clock stream punkery را شرح دهند .نهایت گوناگونی و تنوع

تعقیب اهداف در جریان

علاقه مندی افراد رو به کاهش یا در جریان است و آنچه ممکن است امروزه مانند بمب منفجر شود تغییر بازیها به انواع جدید آنهاست .اگر چه شما تغییرات را می پذیرید اما بازیکنان شما را متوجه زمانی که می توانند تغییرات را بپذیرند می کنند.

 ورود مداوم آنها ارزشمند شده و نظراتشان کمک می کند تا فعالیت ها و مجموعه ها و برنامه های خود را بازسازی کنید.

از دانش و روابط آنها در جهت پیشرفت سریع شراکتها در ارتباط شما با دیگران:بازیکنان باشگاه بازی و فروشگاهای تفریحی  استفاده کنید و هیجانات خود را حول بازی ها افزایش دهید


GAMES, GAMERS, &GAMING Rethinking Your Strategy

By Liz Danforth

internet?????

در مقدمه می توان گفت اینترنت یک پدیده تازه نیست،و اکنون در تلاش هستند تاثیراتی که بر مردم جهان نهاده است مورد بررسی قرار دهند.

اینترنت چه چیزی هست و چه چیزی نیست؟؟؟؟؟؟؟

اینترنت شبکه جهانی ست که از شبکه های علمی، ارتشی، دولتی و تبلیغاتی و تجاری تشکیل شده است

همه کامپیوترهای متصل به اینترنت از برنامه ی TCP/IP استفاده کرده اند و اطلاعات با خطوط ارتباطی به راحتی  مورد استفاده افراد و ارگانها قرار می گیرند.این برنامه ها (ابر برنامه ها و ابر سیستم ها) اطلاعات در دسترس را منظم نموده و در اختیار کاربر قرار می دهد.

اینترنت سازمانی مستقل است...

  اینترنت یک ماخذ اداری نیست بلکه از اجزای گوناگون تشکیل شده است- روزنامه ها،لیست نامه ها، گفتوگوها و دیگر موارد- و یک کاوشگر می بایست قادر به جمع آوری همگی این اطلاعات - طبق اصول- باشد...مثلاً یک کتابدار حرفه ای ممکن است از پایگاهای اطلاعاتی و شبکه  اینترنت گزارشهای کاملی به دست آورد،در حالی که یک کتابدار معمولی با کمک منابع مرجع آماده یا گروههای خبری جوابگوی سوالات باشد

امکان استفاده و دسترسی به انواع سخت افزارها و نرم افزارها را فراهم میکند!!!!!!!!!

هیج بسته استاندارد نرم افزاری در دستیابی به اینترنت و ترکیب کننده بخش های آن وجود ندارد.برخی کاوشگرها بانکی اطلاعاتی برای جستوجوی اطلاعات تهیه کرده اند.اینترنت شرایطی را فراهم آورده که فرد برای دست یابی به آن از کامپیوتر به همراه چاپگر و اسکنر و کارت صوتی و کارت گرافیک استفاده می کند.البته همه تجهیزات لازم نیست بلکه نیاز به برنامه ای مورد قبول برای بازیابی اطلاعات ازآن می باشد.

موقعیت محلی و جهانی...

بررسی جغرافیای اینترنت کار جالبی نیست،زیرا که شبکه ای جهانی محسوب می شود.اینترنت به هر حال باعث می شود که سریعاً به اطلاعات خاصی دست یابید.یعنی اطلاعات جهانی مورد استفاده کاربران محلی ست.

شبکه ها به گونه ای طراحی شده اندکه بتوانند قابل دسترس افراد و اورگانها قرار گیرند.اگرچه محدودیتها و سانسورها یی به خاطر شرایط جامعه  وجود دارد.با این حال این طراحی و برنامه ریزی به گونه ای ست که قابل استفاده باشد

برخی اطلاعات رنج دهنده هستند و برخی نامشروع. به هر حال باید از صحت و اعتبار خاصی برخودار باشند چراکه بدون بررسی و چک شدن درست و حسابی وارد شبکه اینترنت می شوند

...

The advanced internet searcher's hand book/Phil Bradley/London: facet publishing,2004






2 عکس دیگر در ادامه مطلب..

ادامه مطلب ...

پیشگفتار

وبلاگها ساختمو پاک کردم اما به این نتیجه رسیدم....

کپی و پیست مطالب دیگران کار عجیبی نیست

اما..............

آنچه مهم است عرضه کردن یافته هاست و تلاش برای یشرفت


امیدوارم بتوانم وبلاگ ارزشمندی را عرضه کنم