library litratures

translation of some articles

library litratures

translation of some articles

GAMES, GAMERS, &GAMING Rethinking Your Strategy

 

به خاطر بیاور که سعی داشتی که بخش تفریح و تفنن را در کتابخانه بهتر از سال قبل کنی.تدبیر شما چیست؟ممکن است این مسیله سبب مقاومت و مقابله با مردمی باشد که در جهت سرویس دادن به آنها فعالیت می کنی

اما چنانچه بعد تلاش های شما بازی ها و تفریحات مطلوب واقع نشود، می بایست تغییر داده شوند.سطح دیگری از بازی ها را انتخاب کنید و صفحه ای از پلی بوک (playbook) بازیکنان را امانت بگیرید:بازی کنان هنگامی که با مشکلی اساسی در بازی روبه رو می شوند.بازی را در آخرین مرحله ذخیره می کنند و در آن موقعیت از استراتژی تازه ای استفاده می کنند.

بپرس و گوش کن...

یک گفتوگو با مراجعین راه اندازید و درباره بازی ای که انجام  می دهند و یا نهایتا به آن روی می آورد بپرسید.

یک پروپوزال طرح  کنید و سوالات نهایی را بنویسید.

بدون تعصب، بازیکنان دوره اخیر به Rock band رو می آورند.ممکن است شنطرنج بازی تازه ی مهیجی محسوب می شود.

وقت بگیرید 

آیا این دوره یکی ، دو ماه وقت می گیرد؟بازیهای که در انتخاب آن مطمین هستید و یا مکررا بازی می شود را بنویسید.بیش از این که حرف بزنید، گوش دهید ،توجه کنید و یادداشت بردارید.

از سنین و چهره های مختلف و چهره بازکنان مورد قبول استفاده کنید. از بپرسید چه چهرهایی را فراموش کرده اید و راهی برای جستوجوی آنها بیابید.

شما ممکن است مراجعه کننده ای احساساتی  بیابید که یک بازی را یافته یا مشتاق به ان است اما راه دستیابی به آن را نمی داند.آیا مردی هست که bridge را چون همسرش مرده بازی نکرده است؟ یا یک غرنده که از روزهای دانشکده همچون روزهای زندان و اژدها یاد می کند

همکاران را بشناسید

با همکاران صحبت کنید،شاید در بازی به شریک وهمبازی نیاز داشته باشید.

ممکن است او علاقه داشته باشد یک حمله خیالی به همراه زوجی یانگستر خیال پرداز آغاز کند.اگر او بخواهد بازی را با جهان ادبیات گره بزند می بایست شما می  توانید کتاب ها را به همراه بازیکنان اعزام کنید.

افرادی که هوادارانی دارند و سبب جذابیت و الهام بخشیدن و آموزش بازی می شوند را بشناسید.بیشتر بازیکنان حرفه ای از این که دانش خود را با دیگران تقسیم کنند و احساس خوشبختی می کنند.

داشتن مکالمه ای معمول

برای بدست آوردن نیرویی که بحث ، حتی بعد از وارد کردن تغییرات بر پایه ی آموخته ها ادامه داشته باشد ، به بازخورد نظرات و پیشنهادات رسیدگی کنید. خط مشی بازیها و تغییراتی که درعلاقه بازیکنان است و کمک به جذب بازیکنان جدید می شود مورد ملاحظه قرار دهید.

وقتی از بازی به عنوان یا تفریح یاد می کنیم چیزهای بسیاری را شامل می شود، همچون صفحه های باری،بازیهای کامپیوتری ، بازی های پایه و و بازیهای فکری هم چون شطرنج..

خیلی از این ایستگاههای بازی از تجارب بازیکنان در انواع گوناگون به کار می گیرند مثلاً:ورزش ها ، بازی های ناچیز و کارت شرکت در بازی ها و دیگر موارد.

شرکت گویندگی در RPG ها  میتوانند داستان world of sf. Space opera،

Sword-swinging adventure یا work clock stream punkery را شرح دهند .نهایت گوناگونی و تنوع

تعقیب اهداف در جریان

علاقه مندی افراد رو به کاهش یا در جریان است و آنچه ممکن است امروزه مانند بمب منفجر شود تغییر بازیها به انواع جدید آنهاست .اگر چه شما تغییرات را می پذیرید اما بازیکنان شما را متوجه زمانی که می توانند تغییرات را بپذیرند می کنند.

 ورود مداوم آنها ارزشمند شده و نظراتشان کمک می کند تا فعالیت ها و مجموعه ها و برنامه های خود را بازسازی کنید.

از دانش و روابط آنها در جهت پیشرفت سریع شراکتها در ارتباط شما با دیگران:بازیکنان باشگاه بازی و فروشگاهای تفریحی  استفاده کنید و هیجانات خود را حول بازی ها افزایش دهید


GAMES, GAMERS, &GAMING Rethinking Your Strategy

By Liz Danforth

نظرات 1 + ارسال نظر
مری شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 08:42 ب.ظ http://marie19.blogfa.com

شیما جان خوشحالم که تغییر رویه دادی ، این مدلو بیشتر می پسندم
در مورد game و این پیشنهادهایی که دادی در مورد بخش تفریح تفنن در کتابخونه ،به نظرم فرو کردن این قضیه توی مخ کسایی که خفن تو این کارن خیلی سخته (نمونه ش برادرم) خب با وجود gamenet فعلا کسی به مکان دیگه ای واسه این کار فر نمی کنه و البته فضای مجازی که اجازه online بازی کردن با بقیه تو هر جای جهان share کردن و این چور چیزا ...
مثالی که توی این مطلب هست rock band که من خودم بازی کردم و به نظرم تقابل اطلاعات تو زمینه ی این بازی از طریق multi play خیلی راحتتر داره انجام میشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد