library litratures

translation of some articles

library litratures

translation of some articles

Influence on Social Media An empirical study of Grundfos’ social media initiative

متن پایان نامه حاضر با نگاهی به شبکه های اجتماعی و سازمان و ساختار سازمانی، به بررسی تاثیر ساختار سازمانی در بهره مندی از شبکه های  اجتماعی می پردازد و در تحلیل شبکه های اجتماعی خود کارمنئدان شرکت گراندفوس را مد نظر دارد. یافته های پژوهش با مقایسه با مبانی نظری پژوهش تاثیر ساختار سازمانی بر رسانه های اجتماعیو نیر اصول طرح ساختاری پذیرفته شده و نقش محدود کننده و کمک کننده  را بررسی کند

Organizational    Structure’s   
Influence    on    Social    Media
An    empirical    study    of    Grundfos’    social    media    initiative

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد