بهره مندی سازمان ها از شبکه های اجتماعی بطور چشم گیری افزایش یافته است سازمان ها صفحه ای در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده و تلاش می کنند خود را بیشتر و بهتر در آن ها به نمایش بگذارند و با عموم به صورت آن لاین در ارتباط باشند . عمده بررسی ها و مطالعات در مورد شبکه های اجتماعی مبتنی بر چشم انداز کاربران شخصی است، در حالی که تعدادی هم از منظر مدیران سازمانها تا کنون صورت گرفته است.
این مطالعه نه تنها به بررسی دیدگاه مدیرات سازمان ها میپردازد بلکه 6 سازمان را جامعه خود قرار داده و با مدیران مصاحبه انجام شده است و افته ها حاکی از آن است علت بهره مندی سازمان ها از شبکه های اجتماعی تبلیغ و پیشرفت، برندسازی و جستجوی اطلاعات و ارتباط بیشتر با کاربران سازمانی در شبکه است و می توان نتیجه گرفت شبکه های اجتماعی نقش سازنده ای در ارتباط بهتر و بیشتر با مشتریان و ارائه خدمات به آنان است و همین امر دسترسی بیشتر و بهتر به کاربران و کاهش اصلاح بازاریابی و خدمات را به همراه خواهد داشت